WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE * EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

____________________________________________________

poniedziałek, 24 listopada 2014

Zabawa andrzejkowa

Dzieci lubią się przebierać... ^^

W naszej pierwszej klasie zabawa andrzejkowa wyglądała na pozór jak bal karnawałowy ;D Na pozór, bo wróżby były, i ciemności, i świece... Ale gdy zapytałam "moje panny" o to czy chcą wróżby, która pierwsza wyjdzie za mąż i jakie wybranek będzie miał imię?... Zrobiły takie miny, iż jasnym było dla mnie czego akurat nie pragną ;D Zorganizowałam więc tańce, konkursy, zabawy integracyjne. Na balonach rysowaliśmy swoje życzenia. Wszak Mikołajki tuż tuż ;)


Przy okazji dowiedziałam się, że moi kochani uczniowie chcieliby założyć klasowy zespół taneczny. o_O Oczywiście uznałam, iż to wspaniały pomysł. Zaczynamy działać w czwartek i zobaczymy, co z tego nam wyjdzie ;)

Nie powinnam zapominać o Rodzicach.... Kochani dziękuję za zaangażowanie Wasze w organizację imprezy :)*

Biblioteczka