WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE * EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

____________________________________________________

sobota, 20 grudnia 2014

eTwinning: Dzień 19.

To był bardzo uroczysty dzień. Żałuje, że byłam tak zaaferowana, iż nie zrobiłam zdjęć stołu przy, którym siedzieliśmy i chwili składania sobie świątecznych życzeń. Agatka W. przyniosła nam opłatek i obdzieliliśmy się nim wszyscy. W tym dniu nie było zajęć. Rozmawialiśmy o zwyczajach świątecznych. O tym, co nas raduje w okresie oczekiwania, wigilijnym jak i samych świąt. Oliwier podniósł rękę. Myślałam, że chce jeszcze coś dodać do swojej wypowiedzi, a on zapytał: A co pani najbardziej podoba się w świętach?" ;D To było fantastyczne uczucie. Ta świadomość, że moich uczniów interesuje moje zdanie a nawet życie :)

Obcinaliśmy brody Mikołajom i cieszyliśmy się, że tak niewiele czasu do świąt pozostało :)


Uczestniczyliśmy aktywnie w Jasełkach szkolnych śpiewając kolędy oraz występując (Oliwier F. i Amelia J.). 


Moi uczniowie ucieszyli się, gdy zażartowałam, że zostajemy w szkole po przedstawieniu i z rozczarowaniem stwierdzili, że jestem okrutna tak żartując :)) Cieszyłam się, że chcieli ze mną jeszcze pobyć... :)

Piękna kartka świąteczna wykonana przez Agatkę Wilk, lat 7 :)

Karteczka Zuzanny Kutkowskiej, lat 7 :)

Biblioteczka