poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Ż jak żaba i zajęcia z TIK

Dzisiaj mieliśmy możliwość podziwiać wykonane przez nas  na tabletach prace na dużej tablicy. Udało mi się zorganizować jedną godzinę w sali multimedialnej i dzięki temu uczniowie zobaczyli własne fotografie w sieci. Wszem i wobec rozległo się "wow". Ci którzy przesłali zdjęcia na pocztę, tak abym mogła umieścić je na tablicy Padlet byli z siebie dumni, a pozostali wyglądali na zmotywowanych, aby to zrobić. Było wesoło i aktywnie :)


Rozwiązywaliśmy zadania, które przygotowali sami uczniowie i omawialiśmy obserwacje przyrodnicze. Wspaniale sprawdziła się prezentacja, która została przygotowana w celu nauki czytania sylabami. Wspólnie czytaliśmy tekst i dzieci nie miały problemu z podziałem kolorowych wyrazów na sylaby (w przeciwieństwie do czytania z elementarza).

W celu ułatwienia zapamiętania kształtu litery przygotowałam kartę pracy. Wystarczył PAINT, darmowa kolorowanka z sieci i pomysł ;)


Jutro ciekawy dzień z żabą, choć już nie taki TIKowy. :))