czwartek, 12 grudnia 2013

Radość :D

Radość pojawia się, gdy człowiek coś robi 
i po pewnym czasie ta praca się komuś innemu przydaje...

"Witam Panią!
Jestem studentką na 3 roku pedagogiki specjalnej. Zwracam się do Pani z wielką prośbą, otóż na jedne zajęcia mamy przygotować prezentacje na temat ciekawego bloga, z którego nauczyciel specjalny mógłby korzystać . Już od dawna czytam Pani posty i nie mam wątpliwości, że właśnie jego opiszę. I Tutaj pojawia się prośba, gdyby mogła mi Pani odpowiedzieć dosłownie na kilka pytań , co Panią skłoniło do napisania itp. Mam nadzieję, że znajdzie Pani chwilę. Pozdrawiam"


Na pytania odpowiedziałam również e-listem, prezentacja została przygotowana. Cieszę się niezmiernie, iż moje posty trafiają do szerszego grona odbiorców niż tylko rodzice moich podopiecznych. Niegdyś podczas zajęć z metodyki nauczania matematyki dr Szwabowski zadał nam pytanie. Jaki nauczyciel w swojej zawodowej karierze wyuczy najwięcej dzieci?... Nastała chwila milczenia.

A Wy jak sądzicie? ..... Proszę o odpowiedzi tutaj albo na FB :)

Biblioteczka