Na pierwszej godzinie uczniowie w grupach tworzyli grę planszową na zadany temat, a na kolejnej grali. Ponieważ to były pierwsze zajęcia z grą, wspólnie ustaliliśmy odpowiedź na pytanie "Po co się gra w gry planszowe?" (przeważała odpowiedź, żeby się nie nudzić ;) ). Ustaliliśmy zasady. Grę przerywałam, gdy uczniowie trafili na pole z zagadką i zasygnalizowali to przez podniesienie ręki. Zagadki były różne, ale do każdej można było ułożyć zadanie tekstowe.
Organizacja zajęć: 6 grup po 4 osoby
Organizacja zajęć: 6 grup po 4 osoby
Integracja treści:
- edukacja plastyczna - wykonanie gry,
- edukacja polonistyczna - rozwijanie umiejętności wypowiadania się na zadany temat, rozwijanie umiejętności czytania i słuchania (zagadki),
- edukacja społeczna - rozwijanie umiejętności współpracy w zespole, rozwijanie umiejętności ustalania zasad i ich przestrzegania, zachowanie się podczas zabawy,
- edukacja przyrodnicza - utrwalenie omówionych treści o tematyce jesiennej,
- edukacja matematyczna - klasyfikacja zbiorów, określanie równoliczności zbiorów, rozwijanie umiejętności przeliczania, rozwijanie umiejętności rachowania w pamięci, rozwijanie umiejętności układania zadań tekstowych.
WARZYWNIAK
W PARKU
KASZTANY I ŻOŁĘDZIE
W SADZIE
GRZYBOBRANIE
Zwiększenie poziomu trudności w II klasie :)
Poniżej fotografie gier wykonanych przez uczniów z okazji 750lecia naszego miasta.
Zwiększenie poziomu trudności w III klasie :) TUTAJ